Tuesday, March 31, 2009

Vårtecken!







Jag cyklade till mina föräldrar i lördags. En tripp på 5,2 mil. Jag gjorde det på 2,20. Med mountainbike faktiskt! Jättekul och skönt! När jag hade en mil kvar var mina lår helt slut... JAG var inte trött utan jag hade kunnat köra ända till mina svärföräldrar som bor 8 mil nordväst. Men mina lår... åh, mina lår! Den sista backen innan mina föräldrar var hemsk. Jag tänkte att jag ställer mig upp och tok-kör. Efter halva backen gick jag av. Tänk er att ni har 100 kg hängande på varje ben och ni skall gå uppför. Kände mig som om jag var full.






Men dit kom jag med värkande sittmuskel och lår som var som sten!






På vägen dit såg jag tussilago i dikeskanten. Konstigt egentligen att de bara växer där det kör bilar!






Men, men... här kommer några bilder!






No comments: