Thursday, September 18, 2008

Vad har hänt egentligen på börsen?

Jaha ja... Inget av värde har hänt idag. Jaxon är här, jag skall städa och fixa och dona. Jag har en slida till en av mina knivar färdig och har börjat på en andra. Mycket jobb, men väldigt stimulerande och hjärngymnastik är ju bra för en sådan som mig!



Är förkyld... vilket har lett till att jag inte kan vara ute i skogen och springa och löpträna. Jag känner att jag behöver det. Golfen då? Jo, jag har inte spelat på nån månad nu och det är ju aldrig bra! Jag har fortfarande hcp 11,8, men frågan är om jag kan spela på det nu när jag inte spelat på så länge... vi får se!



Idag skall jag laga mat... Vet ännu inte vad jag skall bjuda på, men det blir nog ryggbiff tror jag!


MEN... nu skall vi städa!

Just det... måste ju säga nåt om börsmarknaden: Det ser inte bra ut!

1 comment:

Anonymous said...

Nej börsmarknaden ser inte bra ut, det gäller att ligga lågt och ha is i magen. Sälj inte än!