Thursday, October 16, 2008

Premiär





Det är nu hög tid att ta fram knivarna jag gjort...
Jag gör knivar och förhoppningsvis finns det folk som vill köpa knivar. Jag gör bruksknivar som inte har en massa utsmyckningar och en kniv som man både har råd att använda och att köpa. Jag kan göra knivar med utsmyckningar om någon kund vill ha det, men jag anser att man inte behöver det... Det finns otroligt många knivmakare i landet som är bättre än mig vad gäller smyckesknivar. För er som vill titta på andra knivar kan gå in på http://www.svenskkniv.se/
Håll till godo.
För er som vill köpa kniv från mig kan titta på www.nogg.se/knivochhantverk

2 comments:

Erika said...

Du har ju ingen kommentar här på detta inlägg. Varför? Det verkar ju ändå vara samma "Anonymous" som kommenterar...

Snygga knivar! Har du fått någon köpare?

Anonymous said...

Ingen tycker om mig... så är det! Ingen vill ha mig hos sig... Nä, säg grabb, visst är vi hans vänner, ja vi är hans vänner nu... ja, vänner nu!